نخستین جلسه مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی با شرکای اجتماعی سازمان در سال ۱۴۰۳

جلسه بررسی و پیگیری اهم مسائل و مشکلات حوزه بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، با حضور اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان شمالی در محل سالن جلسات اداره کل استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی، در ابتدای این جلسه، مدیرکل تامین اجتماعی استان گزارش کاملی از وضعیت سازمان ارائه داد و گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته تمامی کارکنان سازمان در سطح کشور و درایت و پیگیری‌های ویژه مدیرعامل سازمان، تراز منفی سازمان مثبت شده و بدون هیچگونه استقراضی فرایند خدمات‌رسانی به مخاطبان در حال انجام است.

جواد یزدانی افزود: این اتفاق بسیار مبارک و پراهمیتی است چرا که در سنوات پیشین و بخاطر شرایط خاص اقتصادی و به‌منظور تجهیز منابع به‌منظور ارائه تعهدات قانونی ناچار به استقراض از بانک رفاه بودیم اما خوشبختانه با برنامه‌ریزی دقیق و انسجام و اتحاد تمامی ارکان سازمان موضوع تمرکز بر وصول مطالبات سازمان بخوبی اجرایی شد و اکنون در تراز مثبت قرار داریم.

وی حوزه بازنشستگان تحت پوشش سازمان را حوزه بسیار مهم و شریک راهبردی نامید و بیان کرد: بازنشستگان همان بیمه‌شدگان سال‌های دور و نیروهای خط اول جبهه تولید و رونق اقتصادی هستند که دوران جوانی خود را با تلاش و کوشش به‌منظور رشد تولید سپری کرده‌اند و اینک در اوج خردمندی و فرزانگی قرار دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: رسیدگی به وضعیت معیشتی و دغدغه‌های بحق بازنشستگان و مستمری‌بگیران وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی ما خدمتگزاران در سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود: یقین بدانید مهمترین دغدغه ما رفع مسائل و مشکلات موجود است و نهایت توان و تلاش خود را برای این موضوع بکار می‌بندیم.

در ادامه این نشست رمضان مجید نیا، رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان خراسان شمالی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته گفت: ما به‌عنوان نمایندگان جامعه شریف بازنشستگان استان از تمامی تلاش‌های صورت گرفته سپاسگزاری می‌کنیم و قدردان این زحمات هستیم اما مسائل و مشکلات معیشتی مهم‌ترین اولویت و خواسته جامعه صنفی بازنشستگان است که ضرورت دارد مسئولان و متولیان امر این موضوع را جدی گرفته و بمنظور حل این مسئله تلاش کنند.

مجیدنیا در ادامه با اشاره به سهمیه‌بندی تسهیلات قرض‌الحسنه گفت: تسهیلات مالی قرض‌الحسنه تا حد زیادی م‌ی‌تواند به مشکلات بازنشستگان کمک کند و افزایش تعداد سهمیه ها قطعا در بهبود اوضاع زندگی این گروه موثر خواهد بود.

بیمه تکمیلی بازنشستگان، ارتقا سطح خدمات درمانی، کمک‌های مالی بلاعوض، هماهنگی و بهبود شرایط سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان، پیگیری ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان مانه و سملقان از دیگر خواسته‌های نمایندگان جامعه بازنشستگان تامین اجتماعی در استان خراسان شمالی بود.

در حدود ۳۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر در سطح استان خراسان شمالی از خدمات سازمان بهره‌مند هستند.

کد خبر: 69803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =