به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، در این دوره آموزشی که بیش از ۳۰ نفر از کارفرمایان و نمایندگان بیمهای شرکتها در آن حضور داشتند مباحث مختلف از جمله تکالیف قانونی از قبیل نحوه تنظیم و ارسال لیست حق بیمه، درج کارکردها و سوابق، معرفی منوهای در اختیار در سامانه خدمات غیر حضوری، لیست هوشمند و ویژگی ها و امتیازات آن، ضرورت درج عنوان شغلی درست و دستمزد واقعی، نحوه اعتراض به بدهیها، شرایط تقسیط، هیاتهای تشخیص مطالبات، مهلت ارسال لیست، حوادث ناشی از کار، معاینات بدو استخدام، ابعاد حقوقی ناشی از عدم انجام تکالیف قانونی در قبال حوادث و انجام نشدن معاینات کارگران، انواع غرامتها، مقرری بیمه بیکاری، موارد مشمول حق بیمه در حسابرسیها و بازرسی از دفاتر قانونی، دورههای رسیدگی و ... توسط کارشناسان متخصص اداره کل تامین اجتماعی گیلان برای شرکتکنندگان تبیین و تشریح شده و به سوالات حاضران پاسخ داده شد.
دورههای آموزشی کارفرمایان و رابطان بیمهای شرکتها و کارخانجات با هدف آگاهیبخشی از مقررات و تکالیف قانونی و حقوق متقابل و روانسازی امور در زمره برنامههای فرهنگی اجتماعی سازمانی به صورت مدون و منطقهای برگزار میشود.
نظر شما