انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: مجموعه آزمایشگاه‌های طرف قراداد و مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۵۰۰ هزار بار مراجعه خدمات آزمایشگاهی ارائه کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان، امیر عباس جراحی علمداری ضمن تبریک فرا رسیدن ۳۰ فروردین به عنوان روز آزمایشگاهیان گفت: خدمات مجموعه کارکنان و پزشکان شاغل در آزمایشگاه‌های استان زنجان بسیار گرانقدر و ارزشمند است چرا که نقش بسیار مهمی در سلامت آحاد جامعه به ویژه بیماران دارد.

وی افزود: بیمه‌شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۹۴ هزار ۶۴۸ بار برای دریافت خدمات آزمایشگاهی به مراکز طرف قرارداد مراجعه کرده‌اند؛ سهم سازمان تامین اجتماعی برای پوشش هزینه‌ها بیش از ۳۵۶ میلیارد ریال بوده است که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد مراجعه و بیش از ۷۲ درصد رشد هزینه داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اهمیت دقت در نتایج آزمایش‌ها در بهبود روند بیماران گفت: در مراکز درمانی تامین اجتماعی نیز مثل آزمایشگاه‌های مراکز طرف قرارداد روند خدمت پایش و دقت در خدمات آزمایشگاهی به طور مستمر رصد می شود چرا که این نکته حساسیت بسیار بالایی در خدمات تشخیصی در آزمایشگاه‌ها دارد.

وی بیان کرد: در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان زنجان در سال گذشته بیش از ۱۱۲ هزار بار مراجعه خدمات آزمایشگاهی ارائه شده است که نسبت به سال گذشته ۸ درصد رشد مراجعه شاهد هستیم.

کد خبر: 69797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =