۶۳ درصد خوزستانی‌ها تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند

مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان در دیدار با نماینده منتخب مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون ۶۳ درصد از جمعیت مردم استان تحت پوشش انواع خدمات بیمه‌ای و درمانی قرار دارند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان، عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان با محسن موسوی‌زاده، نماینده منتخب مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد و به تشریح اعم فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران استان پرداخت.

روشنی با بیان اینکه تعداد بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی در استان خوزستان رشد قابل توجهی داشته است اعلام کرد: اکنون ۶۳ درصد از جمعیت مردم شریف استان تحت پوشش انواع خدمات بیمه‌ای و درمانی قرار دارند و در ۳۶ شعبه تامین اجتماعی و ۲۵ مرکز درمانی و ۸ بیمارستان به آن‌ها خدمات ارائه می‌شود.

همچنین موسوی‌زاده با اشاره به اهمیت سازمان تامین اجتماعی در خدمت‌رسانی به مردم، خود را یار دوازدهم مدیران و مسئولان دلسوز استان در رفع مشکلات شهروندان دانست و بیان کرد: من خود را نماینده همه مردم حوزه انتخابیه دانسته و برای برطرف کردن دغدغه‌ها و برداشتن باری از دوش آنها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های پرسنل خدوم و زحمتکش سازمان تامین اجتماعی گفت: با همت نمایندگان استان سعی در ایجاد دبیرخانه مشترک مجمع نمایندگان داریم تا با دعوت از مدیران و مسئولان استانی در نشست‌هایی مشترک سعی بر رفع موانع و اصلاح امور دستگاه‌های مرتبط با مردم و ارتباط و شناخت بیشتر مطالبات و دغدغه‌های به حق مسئولین و مردم داشته باشیم.

کد خبر: 69740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =