همکاری ۶۵۰۰ فروشگاه در اجرای طرح کالابرگ در آذربایجان‌غربی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در استان همزمان با سراسر کشور گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ فروشگاه در شهرستان‌های ۲۰ گانه استان برای اجرای هرچه بهتر این طرح مشارکت دارند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی دهقانی با بیان اینکه از این تعداد، ۵۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای و ۶ هزار فروشگاه، خرد است افزود: اسامی، مشخصات و نشانی همه این فروشگاه‌ها در برنامه «شما» که ویژه طرح کالابرگ طراحی شده، موجود است.

وی افزود: مردم برنامه کاربردی «شما» را روی گوشی موبایل خود نصب کنند تا اطلاعات دقیق درباره طرح فجرانه کالابرگ را به دست آورند و به جای ایستادن در صف از نزدیکترین فروشگاه محل خود خریداری کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه یک ماه مهلت استفاده از زمان شارژ برای این یارانه وجود دارد، گفت: یارانه ۲۲۰ هزار تومانی طرح فجرانه کالابرگ قابل ذخیره شدن برای استفاده در ماه‌های دیگر نیست.

وی افزود: هر نفر می‌تواند ۱۱ قلم کالای اساسی را با قیمت ۵۲۳ هزار تومان به همراه ۲۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی دولت خریداری کند.

دهقانی بیان کرد: خرید باید توسط سرپرست خانوار انجام شود اما محدودیت استفاده از کارت وجود ندارد و از هر کارت بانکی می‌توان خرید کرد.

وی با بیان اینکه افرادی که عضو طرح کالابرگ نیستند می‌توانند طبق روال گذشته در سایت حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت کنند ادامه داد: ۲۲۰ هزار تومان فجرانه کالابرگ در واقع نوعی تخفیف است که به مشمولان داده می‌شود بنابراین متقاضیان باید اقدام به خرید و پرداخت بخشی از پول کالا بکنند تا بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

۱۱ قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات است.

کد خبر: 69507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =