واگذاری شش دستگاه آمبولانس پیشرفته به بخش درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان از واگذاری شش دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته به بخش درمان تأمین‌اجتماعی استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی اصفهان، محمد رجالی ضمن قدردانی از حضور حماسی ملت شریف استان و خانواده بزرگ تامین اجتماعی در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: در راستای توسعه و تقویت ناوگان حمل و نقل بیمار در مراکز درمانی، شش دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته با تجهیزات پزشکی استاندارد و به روز وارد استان شد که در اختیار مراکز درمانی تامین اجتماعی استان قرار می‌گیرد .

وی با بیان اینکه ماهانه حدود ۹۰۰ هزار مراجعه سرپایی و حدود شش هزار و ۶۰۰ بیمار بستری، به‌صورت رایگان در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان خدمات درمانی دریافت می‌کنند بیان کرد: در ارزیابی‌های ۶ ماهه اول سال جاری که توسط سازمان تامین اجتماعی صورت گرفت موفق به کسب رتبه سوم در حوزه درمان مستقیم شدیم؛ همچنین این مدیریت در بین مدیریت درمان‌های سراسر کشور حائز رتبه چهارم شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ ارتقا بسیار خوبی داشته است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان از دریافت مجوز احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در شهرک شهید کشوری خبر داد و گفت: به دلیل پرهزینه بودن پروسه احداث بیمارستان، به حدود ۹هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که خوشبختانه مصوب شده و با توجه به کارهای مطالعاتی، اگر بتوانیم حدود ۵ تا ۷ سال آینده این بیمارستان را وارد سیکل خدمات کنیم، امکان ارتقا خدمات و پوشش بیشتری از بیماران فراهم می‌شود.

وی افزود: نوسازی درمانگاه شهید برهانیان و احداث پلی‌کلینیک شهید ملکوتی در میدان قدس که در رده درمانگاه‌های بزرگ کشور است با اعتبار ۲۰۰میلیارد تومان در سال آینده اجرا خواهد شد. همچنین، ساخت درمانگاه دیگری در شهرستان فریدون شهر با زیربنای حدود ۲۵۰۰ مترمربع از سال آینده آغاز خواهد شد.

کد خبر: 68756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =