پرداخت ۱۰۰ درصدی هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج در استان ایلام

مدیر درمان تامین‌اجتماعی ایلام از پرداخت ۱۰۰ درصدی هزینه‌های خدمات درمانی بیماران خاص و صعب العلاج به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان ایلام، نشست تعاملی شورای راهبردی اداره کل و مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان ایلام با شرکای اجتماعی در محل سالن جلسات ستاد مدیریت درمان برگزار شد.

هادی صبور در این نشست گفت: علاوه بر پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران خاص، در نیمه اول سال جاری مبلغ ۱۶۶میلیون تومان کمک هزینه به بیماران، خارج از شمول پرداخت شده و برای نیمه دوم سال جاری نیز ۱۷۰میلیون تومان اعتبار برای این موضوع پیش‌بینی شده است.

وی از الکترونیکی شدن نسخ بستری تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: از یکم اسفند ماه سال جاری، نسخ بیماران بستری برای پرداخت سریع‌تر و ارائه خدمات با کیفیت به بیمه‌شدگان الکترونیکی خواهد شد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی ایلام با اشاره به اینکه واحد OPG بخش رادیولوژی بیمارستان شهدای زاگرس با اعتبار ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اخیرا راه‌اندازی شده است، بیان کرد:در آینده نزدیک دستگاهC_ARM در محل بیمارستان شهدای زاگرس برای رفاه حال بیماران و انجام جراحی‌های مغز و اعصاب و.... نصب و راه اندازی خواهد شد.

بهره‌برداری از درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان مهران در دهه فجر

وی با اشاره به اینکه درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان مهران در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: پیگیری‌ها برای صدور مجوز استخدام پرسنل مورد نیاز این درمانگاه در حال انجام است.

صبور با بیان اینکه زمین احداث درمانگاه دره‌شهر خریداری و در مرحله طراحی ساخت است ادامه داد: در آبدانان نیز یک ساختمان از طرف اداره راه و شهرسازی به سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شده و روال اداری خرید آن در حال طی شدن است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام افزود: مجوز احداث درمانگاه شهر سرابله نیز صادر شده است و زمین مورد نظر نیز به سازمان معرفی شده که در انتطار تاییدیه سازمان تامین‌اجتماعی هستیم.

این نشست با حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی استان ایلام، شرکای اجتماعی در محل مدیریت درمان تامین‌اجتماعی ایلام برگزار و مشکلات جامعه کارگری و بازنشستگان تامین‌اجتماعی مطرح و رسیدگی به آنها در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر: 67334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =