۴۷ درصد دزفولی‌ها تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی هستند

رئیس شعبه یک تامین‌اجتماعی شهرستان دزفول، با اشاره به حوزه عملکرد این شعبه گفت: در حال حاضر بیش از ۴۷ درصد جمعیت این شهرستان تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی هستند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان، به منظور دیدار با همکاران و در راستای نظارت بر عملکرد شعب تابعه استان، عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان خوزستان به همراه ضیاء صباغ، معاون منابع بیمه‌ای تامین‌اجتماعی خوزستان، از شعبه یک شهرستان دزفول بازدید کرد.

روشنی ضمن بازدید از شعبه یک دزفول در دیدار با بیمه‌شدگان ، مستمری‌بگیران، کارفرمایان و کارکنان با اشاره به‌اینکه حفظ و پایداری منابع بیمه‌ای که مهمترین منبع پرداخت تعهدات است وظیفه اصلی ماست گفت : شعبه یک دزفول با توجه به حوزه تحت پوشش خدمات، در خدمت رسانی به مردم این شهرستان از جایگاه ممتازی برخوردار است.

وی دقت و تسریع در انجام امور محوله و هدایت مخاطبان برای بهره‌مندی بیشتر از خدمات غیرحضوری را ضروری برشمرد و بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی شرکای اجتماعی از قوانین تامین‌اجتماعی باعث می‌شود تا شاهد رضایتمندی بیشتر ذینفعان سازمان باشیم.

همچنین حسن مشیری، رئیس شعبه یک تامین‌اجتماعی شهرستان دزفول، با اشاره باینکه حوزه عملکرد این شعبه بیش از ۶۵۰۰ کارگاه فعال صنعتی، خدماتی و تولیدی را تحت پوشش دارد گفت : در حال حاضر به بیش از ۲۲۰ هزار نفر بیمه شده و مستمری‌بگیر اصلی از جمعیت مردم شهرستان دزفول یعنی بیش از ۴۷ درصد جمعیت این شهرستان، که در حوزه پوشش این شعبه قرار دارد، خدمات بیمه‌ای ارائه می شود.

کد خبر: 63097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =