تجلیل از ۱۸۰۰ نخبه جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در هفته کار و کارگر سال جاری، یک هزار و ۸۰۰ نخبه جامعه کار و تولید این استان در عرصه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، حامد آرامش ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران گرامیداشت هفته کار و کارگردر استان، بیان کرد: قشر شریف کارگری به عنوان تلاشگران عرصه کار و تولید و جهاد اقتصادی، در بزنگاه‌های مختلف به مدد تعهد و وجدان کاری و اندیشه‌های خلاقانه، همواره حضوری بانشاط و شورآفرین داشته و دارند به همین دلیل تلاش کردیم در ایامی که منتسب به این عزیزان است، محور برنامه‌ها بر امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تکریم جهادگران عرصه اقتصادی و خودکفایی باشد.

وی افزود: در این هفته با نگاه مثبت و سازنده نماینده رهبر انقلاب در استان، استاندار و نمایندگان مجلس، جلسات تخصصی با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و مسئولان برگزار و دغدغه ها و مطالبات جامعه کارگری استان شنیده شد.

رییس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان ادامه داد: بصیرت‌افزایی یکی از اهداف اجرای ویژه برنامه های این هفته بود که بر این اساس، ۴ نشست تخصصی "جهاد تبیین" با محوریت موضوعات روز جامعه در نقاط مختلف استان برای جامعه هدف برگزار شد.

آرامش، از برگزاری ۴۲ مسابقه فرهنگی و ورزشی برای جامعه کار و تولید استان خبر داد و افزود: ۷۵۰ نفر از کارگران، کارفرمایان و خانواده‌های آنها در این مسابقات شرکت کردند.

وی برگزاری اردوهای دانش آموزی "فرهنگ کار" را یکی دیگر از برنامه‌های گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان بیان کرد و گفت: ۱۵۵ نفر از دانش‌آموزان در قالب این برنامه از کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای و واحدهای تولیدی بازدیدکردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین اضافه کرد: در هفته کار و کارگر از ۳۲ خانواده معزز شهدا و ایثارگران در نقاط مختلف تجلیل شد.

آرامش ارتقای سلامت جسمی و روانی شاغلین در محیط‌های کار و برنامه‌ریزی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه کارگری استان مورد تاکید قرار داد و افزود: در این راستا ۴ جلسه شورای خدمات بهداشت اولیه برگزار و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شد.

کد خبر: 59942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =