جامعه کارگری سیستان‌ و بلوچستان، موفق به کسب رتبه ملی شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌ و بلوچستان از کسب رتبه ملی جامعه کارگری این استان خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌ و بلوچستان، حامد آرامش گفت: در سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار نمونه و واحدهای نمونه ملّی که با حضور رییس جمهور در شرکت صنعتی «مپنا» برگزار شد، یکی از اعضای جامعه کار و تولید استان به عنوان کارگر نخبه معرفی و از او تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: ستار بلوچی از مزرعه تولید محصولات گرمسیری و استوایی، موفق شد در جمع کارگران نخبه ملی در سی و چهارمین جشنواره امتنان قرار گیرد و افتخار جدیدی را برای جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان به ارمغان آورد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است در راستای شکوفایی جامعه کارگری و افزایش بهره‌وری، نیروی خلاق و نوآور را شناسایی کند و برگزاری جشنواره امتنان نیز هر سال در هفته کار و کارگر با هدف تجلیل و قدردانی از نخبگان جامعه هدف برگزار می‌شود.

آرامش، تقویت و ارتقای «فرهنگ کار» در استان را اولویت برنامه های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جاری بیان کرد و گفت: این استان سرشار از ظرفیت‌های بالقوه برای سرمایه‌گذاری و ایجاد شغل است و برای شکوفایی این ظرفیت‌ها نیاز به همت جهادی و ترویج کار گروهی است.

وی اضافه کرد: حمایت از کارگر و کارآفرین وظیفه و رسالت ذاتی این مجموعه است و برای ارتقای آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

کد خبر: 59708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =