افزایش 4 تخت NICU به بیمارستان تامین اجتماعی کاشان

دکتر علی محمد حق پناه مدیر درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان از پیشرفت برنامه های عملیاتی و ارتقاء هتلینگ بیمارستان شبیه خوانی خبر داد و گفت: در دهه مبارک فجر امسال، چهار تخت NICU به خدمات این مرکز ملکی افزوده خواهد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رئیس و اعضای هیات مدیره نظام پرستاری کاشان به اتفاق رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان شبیه خوانی کاشان بازدید و از خدمات پرستاران تقدیر کردند.

در این دیدار دکتر علی محمد حق پناه مدیر درمان منطقه کاشان ضمن تشکر از هیات بازدید کننده از پیشرفت برنامه های عملیاتی و ارتقاء هتلینگ بیمارستان شبیه خوانی خبر داد و افزود: انشاء الله در دهه مبارک فجر چهار تخت NICU به خدمات این مرکز ملکی افزوده خواهد شد.

دکتر زراعتی رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز ضمن تشکر از گروه پرستاری، از حمایت همه جانبه این مرکز برای پشتیبانی از بیمارستان شهید بهشتی و ایجاد بستری مناسب و امن برای پذیرش مادران باردار قدردانی کرد.

محسن گنجی زاده رئیس هیات مدیره نظام پرستاری کاشان از سابغه طولانی سازمان در ارائه خدمات درمانی و دومین تولید کننده خدمات درمانی در کشور مطالبی ارائه و از پرسنل متعهد و متخصص بیمارستان شبیه خوانی تشکر کرد.

در این دیدار از پرستاران نمونه و همچنین پرستاران ساعی تقدیر بعمل آمد.

کد خبر: 4777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =