توسعه درمان در گرو حمایت همه جانبه از طرح نسخه الکترونیک است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل در نشست هم اندیشی طرح نسخه الکترونیک گفت: توسعه درمان در گرو حمایت همه جانبه از طرح نسخه الکترونیک اتفاق می افتد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جلسه هم اندیشی پیرامون طرح نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل، معاون درمان و معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در سالن ویدئو کنفرانس مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان برگزار شد.
دکتر برجی مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل، در این جلسه با اشاره به همکاری و حمایت همه جانبه از سوی بخش خصوصی و درمانگاهها با طرح نسخه الکترونیک، گفت: از دانشگاه علوم پزشکی استان انتظار بیشتری برای پیشبرد، همکاری و اجرای این طرح ملی داریم.
وی با اشاره به شرایط مطلوب اجرای این طرح در سطح کشور اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی تمام وظایف خود را در ازای اجرای این طرح ملی برای همه طرفین قرارداد به نحو شایسته ای انجام داده است و با توجه به داشتن مزایای متعدد برای درمانگران و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، همه طرفین قرارداد به ویژه دانشگاه علوم پزشکی که متولی درمان کشور است و سایر مراکز درمانی دولتی و خصوصی باید به تعهدات خود در قبال سازمان از بابت نسخه نویسی الکترونیک عمل کنند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل توسعه درمان و رضایتمندی گیرندگان خدمات تشخیصی و درمانی را در گرو حمایت همه جانبه از طرح نسخه الکترونیک دانست.
دکتر رضائی بنا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در این جلسه با بیان اینکه در زمینه اجرای طرح نسخه الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی استان مصمم است و در این رابطه هم اتفاق نظر و همکاری بسیار خوبی با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان دارد، افزود: سازمان تامین اجتماعی در زمینه الکترونیک سازی فعالیتهای درمانی خود پیش قدم شده است که این قضیه باعث ترغیب و تشویق سایر سازمانهای بیمه گر دولتی و خصوصی برای پیوستن به این طرح شده است.
دکتر سید حاتمی معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل در این جلسه با اشاره به برگزاری جلسات مستمر با حوزه بهداشت و درمان دانشگاه در به حداقل رساندن موانع و مشکلات فی ما بین گفت: این معاونت آمادگی کامل برای آموزش مجدد و ارایه راهکارهای سازنده به همکاران بخش بهداشت و درمان را دارد.
دکتر نخستین معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با بیان آمادگی حوزه بهداشت در همکاری با طرح نسخه الکترونیک اظهار داشت: این پروژه باعث افزایش کنترل و نظارت و همچنین بهینه سازی و دسته بندی مستندات پزشکی می شود و بر پیگیری مستمر این طرح با تشکیل جلسات منظم تاکید کرد.
در انتهای جلسه سایر مسئولین واحد های دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان دیدگاه ها و نظرات خود را برای پیشبرد طرح نسخه الکترونیک بیان کردند.

کد خبر: 15901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =