در قانون بودجه ۱۴۰۵، تنها ارزش مازاد خودروهای بالاتر از ۷.۵ میلیارد تومان مشمول مالیات یک درصدی شده و سقف مشمولیت نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته است.
معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد دارندگان خودروهای توقیفی نیازی به مراجعه به ستادهای ترخیص ندارند و با حضور در مراکز پلیس به اضافه ۱۰ همراه مدارک شناسایی و مالکیت میتوانند نسبت به آزادسازی وسایل نقلیه خود اقدام کنند .