رییس سازمان نظام پزشکی کشورمان در نامهای به مقامات ارشد نهادهای بینالمللی حوزه سلامت، خواستار اخراج آمریکا و اسرائیل از مجامع بینالمللی حوزه سلامت شد.
رییس کل سازمان نظام پزشکی ضمن اشاره به آسیب ۲۰ مرکز درمانی در پی حملات آمریکایی صهیونی در کشورمان و شهادت حدود ۱۰ تن از کادر بهداشت و درمان، در عین حال بر آمادگی مراکز درمانی در ارایه خدمت به مجروحان تاکید کرد.