مهلت استفاده از اعتبار تخصیص یافته اردیبهشت تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۵ خواهد بود. همچنین مهلت استفاده از اعتبار مربوط به فروردین ۱۴۰۵ هم طبق تا پایان اردیبهشت سال جاری برقرار است.
مرحله دوم کالابرگ الکترونیکی از ۱۵ بهمن برای دهکهای پایین آغاز میشود و تمامی یارانهبگیران بدون نیاز به ثبتنام میتوانند از اعتبار قابل انتقال ماهانه برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی استفاده کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد از فردا فراخوانی می دهیم تا کسانی که میخواهند از شیوه جدید استفاده کنند پیام میدهند و اعلام میکنند و ما زمینه را برای آنان فراهم میکنیم.