وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کمبود ۱۲۶ هزار معلم و مشکلات معیشتی فرهنگیان، از آغاز اجرای بستههای حمایتی شامل رتبهبندی، فوقالعاده خاص و اصلاح پرداخت بازنشستگان خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ضمن تبیین شیوهنامه قانون نظام رتبهبندی معلمان، جزئیات مرحله جدید اجرای این طرح را تشریح و بر نظارت دقیق اجرای کیفی آن تأکید کرد.
رئیس مرکز منابع انسانی آموزش و پرورش اعلام کرد که حدود ۲۸۲ هزار معلم که از ۳۱ شهریور امسال حداقل پنج سال سابقه کاری دارند، واجد شرایط درخواست ارتقای رتبه هستند.