سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از افزایش سه برابری مجموع وامهای پرداختی به فرهنگیان در سال ۱۴۰۴ خبر داد و گفت که برای نخستین بار، نیمی از این تسهیلات به صورت قرضالحسنه بدون سود پرداخت شده است.
با تصویب هیات دولت، عیدی امسال دوبرابر شد؛ ۱۰ میلیون تومان برای کارمندان و بازنشستگان و حداقل ۲۰ میلیون تومان برای کارگران. این مبالغ احتمالا از اواخر بهمن تا اواسط اسفند واریز میشود.