به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، حامد قادرمرزی این اقدامات را گامی اساسی برای افزایش رضایت بیمهشدگان و ارتقای کیفیت خدمات صندوق دانست و با اشاره به نقش کلیدی نیروی انسانی در پیشبرد اهداف صندوق و منابع انسانی را محور تحولات آینده گفت: منابع انسانی توانمند، موتور محرکه هر سازمانی است.
وی از راهاندازی دورههای آموزشی توانمندسازی کارکنان در سال ۱۴۰۴ خبر داد و افزود: این طرح شامل افزایش دورههای آموزشی حضوری و مجازی، با همکاری دانشگاه خوارزمی و موسسات آموزشی دیگر برای رشد و ارتقاء دانش و مهارتهای منابع انسانی صندوق خواهد بود.
مدیرعامل این صندوق به اقدامات خوبی که در حوزه بیمهای انجام شده اشاره و لزوم بهبود فرآیند ثبتنام و تمدید بیمهشدگان و کاهش بوروکراسیهای معمول را مهم قلمداد کرد.
او در ادامه افزود: در سال آینده، تمرکز بر توسعه خدمات آنلاین و اپلیکیشن موبایلی خواهد بود که امکان دسترسی جامعه هدف به خدمات بیمهای را بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم میکند.
قادرمرزی همچنین آموزشهای ضمن خدمت را معیار اصلی ارزابی عملکرد کارکنان و نظام پاداشها معرفی کرد و گفت: بر این اساس، ۵۰ درصد از امتیاز پاداش کارکنان به مشارکت آنها در دورههای آموزشی و میزان اثربخشی آموزشها در بهبود خدمات مرتبط خواهد بود.
وی فعالیتها و اقدامات اداره کل روابط عمومی و اموربینالملل را بسیار باارزش شمرد و ادامه داد: در موضوع شبکههای اجتماعی و افزایش اعضای صندوق در فضای مجازی کارهای خوبی انجام شده و باید ادامه داشته باشد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۴ آغاز دهه سوم این صندوق خواهد بود، ابراز امیدواری کرد شاهد اتفاقات مثبتی در ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان، روستاییان و عشایر باشیم.
قادرمرزی در ادامه، رسالت صندوق را یادآوری کرد و افزود: با تمام توان برای افزایش رفاه اجتماعی در مناطق روستایی و عشایری و افزایش پوشش گسترده و حداکثری در راستای توازن بیمهای در کشور بهویژه در مناطق مرزی و محروم حرکت خواهیم کرد.
نظر شما