به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان کرمان، محمود شیخشعاعی با تقدیر از تلاشهای صادقانه کارکنان، بر اهمیت رعایت اخلاق و مردمداری تأکید کرد و گفت: پاسخگویی مطلوب به نیازهای بیمهای مخاطبان وظیفه اصلی ماست و فلسفه وجودی سازمان تأمین اجتماعی ارائه خدمات بیمهای به مخاطبان و هدف اصلی ما کسب و ارتقای رضایتمندی آنان است.
وی همچنین بر ضرورت دقت و تسریع در انجام امور محوله و هدایت مخاطبان برای بهرهمندی بیشتر از خدمات غیرحضوری تأکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع و ارتقای سطح آگاهیهای عمومی شرکای اجتماعی از قوانین سازمان باعث افزایش رضایتمندی ذینفعان خواهد شد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان با اشاره به رویکرد نظارتی سازمان بیان کرد: سنجش میزان رضایت مراجعان و مخاطبان صرفاً از طریق نظارت مستمر، ارزیابیهای دقیق و بازرسیهای دورهای مشخص خواهد شد.
شعبه تامین اجتماعی شهرستان کوهبنان از شعب تیپ چهار استان کرمان است که با پوشش بیمهای ۸۷ درصدی جمعیت شهرستان به بیش از ۲۰ هزار نفر ارائه خدمت میکند.
نظر شما