برپایی میز مشاوره و ارتباطات مردمی به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت روان در کرج

با همکاری بهزیستی استان البرز و شهرستان کرج و با حضور مرکز مشاوره دولتی ۱۴۸۰، مرکز مشاوره صدرا و تیم سیار اورژانس اجتماعی نجات کرج به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت روان میز ارتباطات مردمی و میز مشاوره به صورت رایگان ویژه عموم شهروندان در محل مصلّی کلانشهر کرج برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، فرهاد پادری ثانی، مدیر بهزیستی کرج شهرستان ضمن گرامیداشت هفته سلامت روان از برپایی میز مشاوره و میز ارتباطات مردمی با حضور ملیحه السادات هاشمی، مسئول میز خدمت بهزیستی استان البرز در خطبه های پیش از نماز جمعه با هدف آگاه‌سازی عمومی در زمینه بهداشت و سلامت روان،کمک گرفتن از اورژانس اجتماعی (۱۲۳) و مرکز مشاوره ۱۴۸۰ در شرایط بحرانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

مسئولین حاضر در میز خدمت ضمن پاسخگویی به سؤالات شهروندان، به بررسی مشکلات آنان پرداخته و دستورات لازم را در راستای پیگیری و رسیدگی بهتر صادر کردند تا مراجعین در کوتاهترین زمان ممکن به نهایی ترین پاسخ خود دست یابند.

کارشناسان مراکز مشاوره دولتی و غیر دولتی و اورژانس اجتماعی (۱۲۳) با هدف اطلاع رسانی و آگاه‌سازی اذهان عمومی از فعالیت‌های بهزیستی در مصلّی کرج گرد هم آمدند و اقدام به توزیع بسته های فرهنگی، کتاب، بروشور و تراکت از فعالیّت های بهزیستی کردند.

کد خبر: 75104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =