دریافت نشان نقره "بیمارستان سبز" توسط بیمارستان تامین اجتماعی شفاء سمنان

در ارزیابی انجام شده توسط انجمن مدیریت سبز ایران، بیمارستان تامین اجتماعی شفاء سمنان موفق به دریافت نشان نقره شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان، طی مراسمی با حضور محمدکاظم امیدیان، مدیر درمان استان، محمد بهرامی، فرماندار سمنان، علی نورانی، مدیرکل تعاون، ذره پرور، نماینده انجمن مدیریت سبز در ایران و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی و کادر درمان نشان نقره بیمارستان سبز از طرف انجمن مدیریت سبز ایران به بیمارستان تامین اجتماعی شفاء سمنان اعطاء شد.

در ابتدای این مراسم دکتر میرآخورلو، سرپرست بیمارستان شفا در تشریح اقدامات انجام شده در این باره گفت: این مرکز از اسفند ماه سال گذشته اقدامات لازم را به‌منظور دریافت نشان بیمارستان سبز آغاز کرده و با اجرای اقدامات موثر در راستای کاهش مداوم پیامدهای زیست محیطی و ارتقاء سلامت مردم، موفق به اخذ گواهینامه بیمارستان سبز از انجمن مدیریت سبز ایران شد.

وی افزود: آموزش‌های پیوسته دانش و فرهنگ مصرف بهینه بیمارستانی، انجام خود ممیزی بر اساس چک لیست‌های بیمارستان سبز، تشکیل کارگروه بیمارستان سبز، توانمندسازی و ارتقاء انگیزش کارکنان برای مصرف بهینه در بیمارستان و اصلاح حوضچه‌های تصفیه فاضلاب این مرکز از جمله اقدامات مهم و موثر در راستای بیمارستان سبز بوده است.

میرآخورلو با قدردانی از تلاش و همت ارزنده مسئولین و کارکنان این مرکز درمانی بیان کرد: بیمارستان شفا سمنان به‌عنوان اولین مرکز درمانی در استان است که موفق به اخذ عنوان نشان نقره ای بیمارستان سبز شده است.

در ادامه دکتر ذره پرور، نماینده انجمن سبز ایران ضمن تبریک کسب این افتخار به مسئولین و کارکنان مجموعه بیمارستان گفت: تاکنون بیش از ۳۵ بیمارستان در سطح کشور دارای نشان بیمارستان سبز هستند که بیمارستان شفا سمنان اولین بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی است که موفق به کسب گواهینامه مذکور در سطح نقره ای شده است.

در پایان این مراسم ضمن اعطای تندیس نقره بیمارستان سبز به سرپرست بیمارستان شفاء از همکاران ساعی این مرکز درمانی در کسب این افتخار با اهداء لوح تقدیر و هدیه تقدیر به‌عمل آمد.

کد خبر: 75086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =