بازدید مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از شعبه یک رشت

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در برنامه بازدید از شعبه یک رشت از روند مطلوب پیشرفت پروژه ساختمان جدید این واحد تابعه و تحویل آن در ماه‌های آتی خبر داده و تلاش برای ایجاد فضای مناسب و در خور شأن مراجعان را از اهداف سازمانی برشمرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی در راس هیاتی متشکل از معاونین از شعبه یک رشت بازدید، با کارکنان دیدار و با جمعی از مراجعین به گفتگو پرداخت.

وی با اشاره به سهم به سزای شعبه یک رشت از حیث جامعه تحت پوشش، خدمت رسانی به بیش از ۳۲ هزار مستمری‌بگیر و قریب به ۸۱ هزار بیمه شده اصلی و جمعیتی افزون بر ۲۲۰ هزار نفر ( با احتساب افراد تبعی ) را مسئولیتی خطیر برای تیم کاری این شعبه قلمداد کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه رعایت منزلت و جایگاه شرکای اجتماعی و ایجاد فضای مطلوب کاری برای کارکنان از اهداف سازمان تلقی شده و تلاش می‌کنیم تا پایان سالجاری جابجایی شعبه یک رشت به ساختمان جدید صورت گیرد بیان کرد: بیش از ۲۰ درصد عملیات اجرایی استان از حیث خدمت‌رسانی و جمعیت تحت پوشش در این واحد تابعه انجام می‌پذیرد .

مرتضوی با بیان اینکه علاوه بر بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران، افزون بر ۱۱۵۰۰ کارگاه نیز در حوزه عمل این شعبه قرار دارد افزود: ماهانه بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان انواع تعهدات توسط این شعبه ارائه شده و در نیمه نخست سالجاری افزون بر ۲۱۰۰ میلیارد تومان تعهدات به مخاطبین تحت پوشش شعبه یک رشت انجام پذیرفته است .

وی با تاکید بر اینکه در کنار رصد سیستمی از فرایندها، کنترل‌های نامحسوس از برخوردها و رفتار با مراجعین و بازدیدهای میدانی جهت نظارت بر امور در دستور کار قرار دارد گفت: شناسایی گلوگاه‌ها و نقاط ضعف و قوت و آگاهی از انتظارات و نقطه نظرات بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران از دیگر دستاوردهای این بازدیدها است .

کد خبر: 75082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =