برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی استان کرمان در سال ۱۴۰۳

در بیست و دومین جشنواره بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی،‌ از بازنشستگان نمونه سال ۱۴۰۳ در استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، در این مراسم که با حضور مدیرکل تامین اجتماعی، رؤسای کانون‌های بازنشستگی، معاونین اداره کل و روسای ادارات و شعب استان در اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان برگزار شد از برگزیدگان بیست و دومین جشنواره انتخاب بازنشسته نمونه سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم محمود شیخ شعاعی، مدیرکل استان ضمن خوش آمد و تبریک به برگزیدگان استان بیان کرد: هرچه برای تکریم و بزرگداشت شأن و منزلت بازنشستگان تلاش شود، کارگران و فعالان امروز حوزه تولید را نسبت به آینده، امیدوارتر می‌سازد و این وظیفه و مأموریتی است که بخشی از آن برعهده سازمان تأمین اجتماعی به‌عنوان بزرگ‌ترین و فراگیرترین صندوق بازنشستگی کشور گذاشته شده است و در اجرای این مأموریت، امید داریم که از دعای خیر بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز بی‌نصیب نباشیم.

وی افزود: با توجه به سخنان مدیرعامل سازمان اطمینان داریم موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرایی می‌شود و حرکت به سمت درمان رایگان به عنوان یکی دیگر از اهداف مدیریت سازمان تأمین‌اجتماعی آغاز خواهد شد.

در پایان جلسه از منصوره دینی و سجاد سعیدی به عنوان بازنشستگان نمونه سال ۱۴۰۳با اهدا لوح تقدیر و جوایز تجلیل شد.

کد خبر: 75038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =