صدور احکام مستمری بازماندگان متوفیان حادثه معدن زغالسنگ طبس

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی از صدور احکام مستمری بازماندگان متوفیان حادثه معدن زغالسنگ طبس خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خراسان جنوبی، حسین فراتی در این باره گفت: با تلاش‌های بی وقفه مدیران وکارکنان ستاد مرکزی سازمان تأمین اجتماعی، اداره کل استان، شعبه تامین اجتماعی شهرستان طبس، دستگاه‌های اجرایی ذیربط، کلیه احکام مستمری بازماندگان متوفیان حادثه دلخراش شرکت معدنجوی معدن زغالسنگ طبس طی یک اقدام کم سابقه و ظرف کمتر از دو هفته کاری صادر شد.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان خراسان جنوبی افزود: در راستای مساعدت با بازماندگان متوفیان حادثه مذکور نیز برابر مجوز خاصی که اداره کل مستمری‌های سازمان تأمین اجتماعی صادر کرد، کلیه افراد مشمول از مزایای سنوات ارفاقی موضوع استفساریه مشاغل سخت و زیان آور نیز بهره‌مند شدند.

وی همچنین بیان کرد: به توفیق خداوند متعال این بازماندگان امکان دریافت مستمری خود را در لیست مستمری مهر ماه ۱۴۰۳ این سازمان خواهند داشت .

فراتی در پایان از توجه خاص و پیگیری‌های مجددانه وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، دادستان کل کشور، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور، نمایندگان مجلس و بویژه نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه، عشق آباد و سرایان در مجلس شورای اسلامی، استاندار خراسان جنوبی و کلیه مدیران و کارکنان دستگاه‌های ذیمدخل در این کار قدردانی کرد .

حادثه دلخراش انفجار در معدن شرکت معدنجوی زغالسنگ طبس در اول مهرماه ۱۴۰۳ رخ داد که در اثر این حادثه متأسفانه ۵۲ نفر از کارگران زحمتکش معدن که در عرصه کار و تولید فعالیت داشتند جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز مجروح شدند.

کد خبر: 74917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =