برگزاری  بیست وششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان تأمین اجتماعی در خراسان جنوبی

بیست و ششمین مرحله استانی مسابقات قرآن کریم سازمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی در دو بخش زنان و مردان در ۴ گروه سنی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی، حسین فراتی گفت: در راستای گسترش و ترویج اندیشه‌های قرآنی و فرهنگ دینی و با تأسی از بیانات موکد مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ آموزه‌های قرآنی در بین آحاد مسلمین بیست وششمین دوره مسابقات قرآن کریم در بین بازنشستگان تامین اجتماعی، کارکنان، فرزندان و همسران کارکنان در رشته‌های آیه‌های زندگی، نهج البلاغه، قرائت، ترتیل، حفظ و اذان، قرائت تقلیدی در دو رده خواهران و برادران باحضور بیش از ۷۰ نفر از علاقمندان به کلام الله وحی در اداره کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی برگزار شد که در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در بخش برادران و دررشته قرائت تحقیق: مهدی تیزکاری، محمود علی آبادی و محمد حسین پور و در رشته ترتیل: محمدرضا لطفی، امیر حسین پور کاظمی و محمد بهره‌بر، در رشته اذان: محمدرضا لطفی، مهدی تیزکاری و حسین حسینی، در گروه سنی بازنشستگان (وجها) و در رشته حفظ ۲۰ جزء: ابوالفضل عبدالهی، در رشته ترتیل: امیر عابدی و محمد سلمانی، در رشته اذان: ابوالفضل عبدالهی و در رشته قرائت: رضا ایزدمهر حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی همچنین ادامه داد: در بخش زنان و در رشته ترتیل: فرشته رزقی و راضیه نجف زاده، در رشته قرائت تحقیق خانم: طیبه جهانی، در رشته قرائت تقلیدی: زهرا مظلوم و زهره پرویزی ، در رشته حفظ۱۰ جز: مریم نعمتی، در رشته حفظ یک جزء: به ترتیب عالیه علوی، سمیرا اطهری و الهام علوی و در گروه بازنشستگان و در رشته حفظ سوره لقمان: معصومه چراغ بیرجندی حائز کسب رتبه های اول تا سوم در هر رشته شدند. در گروه سنی فرزندان زیر ۱۶ سال نیز ریحانه سادات امیر هاشمی، هدی صفار زاده، پریا پورسلیمانی و ریحانه مشرف و در آقایان محمد آراد قاسمی ،مهراد خزاعی و امیر محمد یوسف پور در رشته های مختلف حائز کسب رتبه شدند .

فراتی همچنین گفت: نتایج مسابقات آیه‌های زندگی و نهج البلاغه نیز پس از اعلام از سوی ستاد مرکز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی بیان کرد: نفرات اول هر رشته که امتیاز بالای ۷۰ کسب کرده باشند برای شرکت در مرحله کشوری که به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

داوری این دوره از مسابقات نیز برعهده داوران تراز اول استان آقایان سازنده و یوسفی، محمد نژاد و خانم‌ها حکیم زاده و مومن زاده و ملکی بود .

کد خبر: 74553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =