به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، محمد جواد بازدرهوا در بازدید از شعبه تامین اجتماعی دیر با تاکید بر اینکه میز ارتباطات مردمی، باید به معنای حقیقی در جهت تسهیل درارائه خدمات به مردم اقدام کند، افزود: بهینه سازی فرآیندهای ارائه خدمات به مراجعان، به ویژه در زمینه درخواست های بیمهای ، به منظور کاهش زمان انتظار وتسهیل دسترسی به خدمات ازمهمترین اقداماتی است که در این بازدید ها صورت می گیرد .
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه تمام تلاش ما بر خدمت خوب دریافت کردن توسط مراجعان است تاکید کرد: در این بازدیدها مشکلات موجود در مسیر خدمت به مردم از نزدیک بررسی میشود .
وی با اشاره به برخی اقدامات مهم بهمنظور توسعه و بهبود فرایندهای خدماتی در شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ افزود: آموزش کارکنان، راهاندازی سامانههای آنلاین و الکترونیکی، ارائه مشاوره آنلاین، تحلیل نظرسنجیها، برگزاری جلسات مشاورهای برای پاسخ به سوالات و مشکلات مراجعان و ارائه راهنماییهای لازم از جمله مواردی است که بهمنظور بهبود کیفیت خدمات و تسهیل فرایندهای اداری در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.
در این بازدید عبداله عباسی، رییس شعبه تامین اجتماعی دیر گزارشی از روند خدمت رسانی در شعبه ارائه کرد.
مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر در این بازدید، با حضور در همه بخشها و قسمتهای این شعبه، با پرسنل و مردم به صورت چهره به چهره دیدار و گفت وگو کرد.
نظر شما