بازدید مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان از بیمارستان دکتر غرضی سیرجان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان، طی سفر به شهرستان سیرجان از بیمارستان دکتر غرضی و روند بهسازی پروژه های در حال ساخت این مرکز درمانی بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمان، امین فخر در این دیدار ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارائه شده به بیماران و گفتگو با مسئولین و همکاران شاغل در این بیمارستان از روند ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان و مراجعین بازدید به‌عمل آورد.

بیمارستان دکتر غرضی سیرجان واقع در بلوار مالک اشتر خیابان شفا با مساحتی بالغ بر ۹۳۹۹۰ متر مربع، زیربنا ۲۹ هزار متر مربع ظرفیت ۱۶۰ تخت در سال ۱۳۷۲ افتتاح شده است که تعداد تخت‌های مصوب ۱۴۹ و تعداد تخت فعال ۱۲۸ تخت از بیمارستان‌های ملکی سازمان تامین اجتماعی به شمار می رود.

این بیمارستان دارای پلی‌کلینیک تخصصی و بخش‌های داخلی، اطفال و نوزادان، جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی، بخش ویژه سی‌سی‌یو، آی سی یو، ان ای سی یو، فیزیوتراپی و همچنین اورژانس، زایشگاه و اتاق عمل بوده و دارای تخصص‌های لازم جهت بستری بیماران ارتوپدی، اورولوژی – گوش ،حلق و بینی – عفونی، قلب ، مغز و اعصاب است.

کد خبر: 74390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =