نشست ویژه کمیسیون بهداشت با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

نشست ویژه کمیسیون با وزیر کار به منظور بررسی ابعاد حادثه انفجار معدن طبس و وضعیت خدمات‌رسانی به مصدومان سه شنبه برگزار می شود.

به نقل از آتیه آنلاین به نقل از خبرگزاری ملت، سلمان اسحاقی ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه انفجار معدن طبس از نشست ویژه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با حضور احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: فردا ( سه شنبه، 3 مهرماه )نشست ویژه ای با حضور وزیر کار در کمیسیون برگزار می شود و گزارش سفر و بازدید میدانی میدری از معدن را ارائه خواهد کرد.

وی افزود: همچنین میدری برنامه های خود برای حمایت از کارگران و جلوگیری و پیشگیری از چنین حوادث و به خطر افتادن جان کارگران زحمت کشمان را تشریح کند.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس دوازدهم ادامه داد: کمیسیون تاکید دارد که اگر قانون اجازه دهد کارگران معادن به ازای هر یک سال کارکرد و پرداخت حق بیمه دو سال حق بیمه دریافت کنند؛ در حال حاضر به ازای هر یک سال یک و سال نیم حق بیمه دریافت می کنند و ما این موضوع را با وزیر کار مطرح خواهیم کرد.

اسحاقی یادآور شد: البته وزیر گزارشی از برنامه های سال جاری وزارت کار و همچنین مباحث مربوط به لایحه بودجه 1404 و قانون برنامه هفتم ارائه خواهد کرد در این رابطه معاون اول رئیس جمهور دستور تدوین آیین نامه های اجرایی قانون هفتم توسعه را صادر کرد.

کد خبر: 74255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =