برگزاری میز خدمت قوانین و مقررات تأمین اجتماعی(دیتا) در اداره‌کل ثبت اسناد و املاک کرمانشاه

همایش یک روزه یادگیری قوانین و مقررات تأمین اجتماعی و میز خدمت در اداره‌ کل ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه، به منظور گفتمان‌سازی مفاهیم تأمین اجتماعی با شرکای اجتماعی، پیش از ظهر روز یکشنبه دوره یادگیری و میز خدمت قوانین و مقررات تأمین اجتماعی(دیتا) در محل سالن جلسات اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه برگزار شد.

در این دوره که با حضور افشین خوشبخت و افشین اسفندیاری، روسای ادارات بازرسی دفاتر قانونی و روابط عمومی و امور فرهنگی و غلامرضا اربعین، کارشناس متخصص مستمری‌ها اداره‌کل تأمین اجتماعی استان برگزار شد، سرفصل‌های آموزشی مرتبط با حوزه منابع و تعهدات بیمه‌ای تأمین اجتماعی به فراگیران آموزش داده شد.

سازمان تأمین اجتماعی با هدف توسعه تعامل و گفتمان سازی مفاهیم بیمه‌ای و با توجه به لزوم آگاهی بخشی شرکای اجتماعی از مجموعه قوانین و مقررات تأمین اجتماعی اقدام به برگزاری گسترده دوره‌های یادگیری در سطح استان کرمانشاه کرده است.

با توجه به‌ رویکرد تحولی سازمان تأمین اجتماعی در امر فرهنگ سازی بیمه‌ای در بین آحاد جامعه لذا کلیه تشکل‌های صنفی، نهادهای حاکمیتی، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی، کارفرمایان و بطور کلی تمامی شرکای اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی می‌توانند با مراجعه و پیگیری از طریق اداره روابط عمومی و امور فرهنگی از بسترهای آموزشی فراهم شده بهره‌مند شوند.

کد خبر: 73814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =