پاسخگویی مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه به مخاطبان در برنامه زنده رادیویی

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه در استودیو برنامه رادیویی "در شهر" حضور یافت و پاسخگوی مطالبات بیمه شدگان در مورد نوبت دهی مراکز درمانی، بیمه خدمات درمانی، MRI، دندانپزشکی و دارویی حوزه درمان تامین اجتماعی استان بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، میثم حجتی پوربا بیان اینکه ضریب اشغال تخت در بیمارستانهای این مدیریت ۷۰ درصد است گفت: در سال گذشته ۱۲ هزار عمل جراحی در بیمارستان های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان انجام شده است و حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به مراکز درمانی این مدیریت مراجعه کرده اند.

وی در مورد نوبت دهی گفت: با توجه به رقم بالای جمعیت بیمه شدگان سازمان در کل استان، به منظور دسترسی آسان، از طرق مختلف ازجمله شماره گیری ۴۶۴۶ ، اپلیکیشن موبایل و اینترنت می توان نسبت به دریافت نوبت از مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان اقدام کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه ادامه داد: در مورد خدمات دندانپزشکی، این خدمات تابع دستورالعمل‌های کشوری سازمان بوده و شامل کشیدن دندان، پر کردن سطحی، جرمگیری و خدمات پیشگیری است که در درمانگاه‌های تابعه این مدیریت به بیمه شدگان عزیز ارائه می‌شود.

حجتی پور همچنین در مورد مشکلات دارویی که از دیگر سئوالات تلفنی بیمه شدگان با برنامه بود، گفت: کلیه داروهایی که در فارماکوپه سازمان موجود است در کلیه داروخانه های مراکز درمانی موجود و با توجه به دستور پزشک معالج در دسترس بیمه شدگان ارجمند است.

وی همچنین در پاسخ به سئوال یکی از بیمه شدگان مخاطب برنامه رادیویی در شهر در مورد مشکلات پارک خودرو شخصی در هنگام مراجعه به بیمارستان شهدا ، گفت: همانطور که بیمه شدگان استان در جریان هستند پروژه اورژانس جدید بیمارستان شهدا در حال ساخت است و بعلت جلوگیری از بروز اختلال در ارائه خدمات درمانی به مراجعین محدویت هایی درباره پارک خودروها در نظر گرفته شده که انشالله بعد از بهره برداری از پروژه مورد اشاره، شرایط به روال عادی بر می‌گردد.

کد خبر: 73631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =