به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان مازندران، در ابتدای این کارگاه آموزشی، حسن فلاح، مدیرکل تأمین اجتماعی استان ضمن خوش آمدگویی به مدعوین استانهای همجوار و مدیران ستادی، گزارشی از عملکرد این اداره کل و دغدغههای آن برای بهبود ارائه خدمات به ذینفعان و تحقق اهداف سازمانی ارائه داد.
وی ضمن تشریح و تبیین مزایای اجرای طرح پرونده الکترونیکی مطالبات" این طرح را از اقدامات ارزنده سازمان تامین اجتماعی درراستای خدمترسانی بهینه به مخاطبان نام برد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران حذف گردش پروندههای فیزیکی بیمه شدگان از جریان ارائه خدمت؛ ارتقاء کیفیت خدمات؛ رفع دغدغه گم شدن پرونده یا اسناد مربوطه، کاهش هزینههای اداری و اجرایی شعب،آزادسازی فضای اداری، افزایش رضایتمندی مخاطبین و همکاران، فراهم کردن زمینه تحقق تامین اجتماعی الکترونیک و ارائه خدمات غیرحضوری و ایجاد پایگاه متمرکز اسناد مخاطبان سازمان را از امتیازات این طرح ذکر کرد.
در این کارگاه آموزشی نمایندگان وصول حق بیمه و هیاتهای تشخیص مطالبات اداره کل های غرب و شرق و شهرستانهای استان تهران و استانهای گلستان، سمنان و مازندران حضور داشتند. دربخش انتهایی جلسه با برگزاری پنل پرسش و پاسخ به سوالات شرکتکنندگان پاسخ و تو ضیحات لازم ارائه شد.
نظر شما