راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان تامین‌اجتماعی مهر برازجان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان مهر برازجان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این دستگاه کیفیت و سرعت خدمات‌رسانی به مراجعین افزایش می‌یابد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر، به مناسبت هفته دولت و در آئینی با حضور ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، هشتمین رادیولوژی دیجیتال مراکز درمانی تامین اجتماعی استان با اعتباری بالغ بر ۲۷میلیارد ریال در بیمارستان مهر برازجان راه‌اندازی شد.

حسن اسماعیلی در این آئین با بیان اینکه در راستای خدمت‌رسانی بهتر به جامعه هدف تمامی دستگاه‌های رادیولوژی مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان از آنالوگ به دیجیتال تبدیل شده است گفت: با راه‌اندازی رادیولوژی دیجیتال بیمارستان مهر ضمن کاهش مدت زمان انتظار بیماران، امکان خدمت‌رسانی به بیماران و مراجعین بیشتری فراهم می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: توسعه خدمات تصویربرداری مراکز درمانی تامین اجتماعی استان از راهبردهای اساسی این مدیریت است و در همین راستا نیز در ماه‌های آتی شاهد راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان مهر خواهیم بود.

اسماعیلی بیان کرد: در حال حاضر در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر، بیمارستان مهر برازجان، بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص)عسلویه، پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی مبعث بوشهر، پلی کلینیک بوعلی کنگان، پلی کلینیک امام موسی کاظم(ع)برازجان و درمانگاه تخصصی شهید مطهری گناوه ارائه خدمات تصویربرداری برای مراجعین فراهم است.

کد خبر: 73469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =