خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در موکب درمانی مرز شلمچه

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان از ارائه خدمات درمانی و دارویی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در موکب درمانی شلمچه خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان، غلامعباس مومنی خدمت‌رسانی به زائران و عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) که در آیین بزرگ اربعین شرکت می‌کنند را سعادتی گرانمایه برشمرد و گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان یک گروه مجهز درمانی شامل ۲ پزشک، ۲ پرستار،۲ بهیار، ۲ دارویار، به همراه ۱ نفر راننده برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به عزاداران حسینی در موکب مدیریت درمان استان خوزستان در مرز شلمچه اعزام کرد.

وی افزود: خدمت‌رسانی این گروه درمانی از روز ۲۸ مردادماه آغاز شده و به مدت ۵ روز تداوم خواهد داشت.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان با اشاره به خدمت‌رسانی موکب شهید عراقی زاده بسیج جامعه پزشکی هرمزگان در کشور عراق گفت: بسیج جامعه پزشکی بیمارستان خلیج فارس بندرعباس نیز طبق روال هر سال برای خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در شهر نجف، مسیر پیاده‌روی اربعین و شهر کربلا با حضور ۲ پزشک عمومی و متخصص، ۳ پرستار و ۱ بهیار در قالب موکب شهید عراقی زاده بسیج جامعه پزشکی هرمزگان خدمات درمانی و بهداشتی به زائرین انجام می‌دهد.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان در مرزهای شلمچه – چزابه اقدام به برپایی موکب برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی کرده و از ظرفیت‌های استان‌های همجوار به عنوان استان‌های معین کمک گرفته شده است.

کد خبر: 73468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =