بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از موکب درمانی تامین اجتماعی در مرز چذابه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با حضور در پایانه مرزی چذابه از موکب درمانی تامین اجتماعی استان بازدید کرد.                                                                

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان، در این بازدید که هدایت اله عبدی‌زاده، مدیر درمان تامین اجتماعی استان، عنایت آقایی مشاور و دبیر ستاد اربعین تامین اجتماعی استان و دکتر چلداوی، سرپرست درمانگاه سوسنگرد مجتبی ظفری‌پور را همراهی می‌کردند از قسمت‌های مختلف موکب درمانی سرکشی شد.

در این بازدید ظفری‌پور و همراهان با تعدادی از کادر درمانی و مراجعین به گفتگو پرداختند و از نزدیک از روند ارائه خدمات درمانی به زائرین مطلع شدند.

عبدی زاده نیز ضمن ارائه گزارشی گفت: سازمان تامین اجتماعی همانند سال‌های گذشته طبق مسئولیت اجتماعی و دینی و انسانی که دارد در دو مرز شلمچه و چذابه اقدام به برپایی دو موکب درمانی با بهره‌گیری از پزشکان، پرستاران، دارویاران و آمبولانس کرده است.

وی افزود: در این رویداد ۱۰ تیم درمانی از استان‌های معین و چهار تیم از استان خوزستان حضور خواهند داشت که در مجموع بیش از ۱۹۰ نفر به‌عنوان کادر درمان و پشتیبانی فعالیت می‌کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان بیان کرد: امیدواریم با تجربه‌ای که از سال‌های قبل کسب کردیم خدمات درمانی خوب و در شأن زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام انجام دهیم.

کد خبر: 73269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =