برپایی موکب درمانی سازمان تأمین اجتماعی در مرز تمرچین

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان‌غربی از برپایی موکب درمانی سازمان در مرز تمرچین خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی آذربایجان‌غربی، عبداله مسافر یادگاری گفت: موکب درمانی سازمان تأمین اجتماعی با هدف ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی، از روز یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۲۱ به‌صورت شبانه‌روزی در پایانه مرز تمرچین مستقر خواهد شد و خدمات درمانی مورد نیاز زائرین اباعبداله الحسین (ع) را ارائه خواهد کرد.

وی افزود: حدود ۱۶۵ نفر از از کادر درمانی شامل پزشک، پرستار، دارویار مدیریت درمان استان با همکاری استان‌های آذربایجان‌شرقی، اردبیل و زنجان در این موکب مستقر خواهند شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان‌غربی در ادامه ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، خدمت به زائران ایاعبداله الحسین (ع) را افتخار بزرگی برشمرد و گفت: سال گذشته علاوه بر ارائه بیش از ۲۵۰۰ مورد خدمات پزشکی به زائرین اربعین حسینی، برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز برگزار شد که امسال نیز با توجه به محل مناسب استقرار موکب و تأمین به موقع نیروی انسانی و دارو و تجهیزات مورد نیاز علاوه بر ارائه خدمات درمانی، برنامه‌های فرهنگی نیز اجرا خواهد شد.

موکب درمانی سازمان تأمین اجتماعی امسال با همکاری مدیریت های درمان استان‌های آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان، اداره کل تامین اجتماعی استان و مدیریت امور شعب بانک رفاه استان در پایانه مرزی برپا خواهد شد.

کد خبر: 72997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =