به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، محمدرضا فیاضی بروجنی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابطعمومی سازمان تأمیناجتماعی در ابتدای این نشست به اهمیت نقش روابطعمومی در بهبود ارتباطات سازمانی و افزایش اعتماد عمومی اشاره کرد.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابطعمومی سازمان تأمیناجتماعی با تأکید بر اهمیت شفافیت و پاسخگویی در فعالیتهای روابطعمومی گفت: روابطعمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و جامعه، نقشی حیاتی در انتقال پیامهای سازمان و افزایش رضایتمندی مخاطبان دارد.
وی در پایان این نشست ابراز امیدواری کرد که این گونه جلسات به صورت مستمر برگزار شود و موجبات پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر روابطعمومی در سازمان تأمیناجتماعی را فراهم آورد.
در این نشست که با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت افزایی روابطعمومی و تبادل تجربیات بین رؤسا و کارشناسان این حوزه برگزار شد، کارگاههای آموزشی متعددی با موضوعات مختلف از جمله تکنیکهای نوین روابطعمومی، مدیریت بحران و ارتباطات دیجیتال برگزار شد.
این نشست فرصتی مناسب برای تقویت شبکه همکاری و ارتقاء سطح علمی و عملیاتی کارشناسان روابطعمومی سازمان تأمیناجتماعی فراهم کرد.
نظر شما