دیدار ریاست درمانگاه تامین اجتماعی شفا با اعضای شورای شهر ابهر

به مناسبت هفته تامین اجتماعی، ریاست درمانگاه شفای ابهر با اعضای شورای شهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، به مناسبت هفته تامین اجتماعی و در راستای تقویت تعاملات و ارتباط فی مابین مسئولان مراکز درمانی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان با مسئولان و مقامات استانی و با هدف ارائه گزارش عملکرد مراکز درمانی، دکتر فیروزی، ریاست درمانگاه شفا با اعضای شورای شهر ابهر دیدار کرد.

فیروزی ضمن بیان فعالیت‌ها و خدمات درمانی گفت: خدمات درمانی این مرکز به صورت سرپایی و کاملا رایگان برای بیمه شدگان شهرستان ابهر انجام می‌گیرد.

ریاست درمانگاه شفا افزود: خدمات درمانگاه شفا شامل ویزیت پزشکان عمومی، متخصص اطفال، داندانپزشکی ، خدمات پاراکلینیک(آزمایشگاه،داروخانه،تزریقات و نوارقلب)است.

وی خدمت‌رسانی به موقع و با کیفیت به بیمه‌شدگان، تعامل با شرکای سازمان را مهمترین هدف درمانگاه شفا عنوان و بیان کرد: مشتری‌مداری و رضایت مراجعین برای ما اصل بوده و تمام جهت گیری‌ها بر همین اساس انجام می‌گیرد .

در این دیدار خدیجه نوروزی، عضو شورای شهر ابهر گفت: رعایت تکریم ارباب رجوع و ابراز رضایت مراجعین درمانگاه مرهون تلاش مدیران و کارکنان درمانگاه در خدمات‌رسانی به مردم و بیمه‌شدگان است .

روح اله دودانگه، عضو دیگر شورا نیز گفت: در سایه تعامل و همدلی ریاست درمانگاه با شرکای اجتماعی و بیمه‌شدگان شاهد ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی هستیم.

وی ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های ریاست و کارکنان خدوم درمانگاه شفا در خدمات‌رسانی به مردم گفت: آرامش و آسایش بیماران مراجعین در گرو تلاش مطلوب ریاست و کارکنان درمانگاه شفا است.

کد خبر: 72550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =