کلنگ احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرکرد به زمین زده شد

کلنگ احداث ساختمان درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرکرد با حضور معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی به زمین زده شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، مرتضی حسینی، معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی در آیین کلنگ‌زنی پروژه درمانگاه تخصصی شهرکرد گفت: امروز آغاز عملیات اجرایی چهار درمانگاه و پلی‌کلینیک بروجن، شلمزار، سامان و شهرکرد است که با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان این چهار پروژه تا ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

مصطفی فلاحی در آیین کلنگ‌زنی درمانگاه تخصصی شهرکرد گفت: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع و زیربنایی به مساحت ۲۱۸۸ مترمربع و با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان احداث می‌شود که با احداث این درمانگاه دسترسی مردم استان از سمت غرب شهرستان شهرکرد میسر خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: مراحل مناقصه این درمانگاه انجام و پیمانکار به زودی مشخص شده و عملیات اجرایی انجام می شود.

وی با بیان اینکه بهره‌مندی عادلانه از خدمات درمانی تامین اجتماعی از اهداف سازمان است ادامه داد: پروژه در مدت زمان ۱۸ ماه ساخته خواهد شد و مردم شریف شهرستان از خدمات سازمان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر: 72442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =