دیدار مدیرکل تامین اجتماعی کردستان با نماینده ولی فقیه استان

به مناسبت هفته تامین اجتماعی، مدیرکل تامین اجتماعی کردستان با نماینده ولی فقیه استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل تامین اجتماعی کردستان، به مناسبت هفته تامین اجتماعی و در راستای گسترش فرهنگ بیمه‌ای و تقویت تعاملات و ارتباط فی مابین مسئولین تامین‌اجتماعی با مسئولان و مقامات استانی و با هدف ارائه گزارش عملکرد تامین اجتماعی کردستان، مدیرکل تامین اجتماعی استان به همراه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر درمان تامین اجتماعی استان و نمایندگان و مسئولان تشکلات کارگری و کارفرمایی با حجت الاسلام و المسلیمن پورذهبی، نماینده ولی فقیه استان دیدار کرد.

صلاح قریشی ضمن بیان گستردگی فعالیت‌ها و تنوع بیمه‌های سازمان با ارائه مطالبی درباره تعهدات ، وضعیت بیمه بیکاری، انباشت بدهی‌های معوق و اهمیت شناخت منابع درآمدی و هزینه‌های سازمان توسط مسئولین برون سازمانی به ویژه روحانیون استان به نقش و اهمیت تعاملات و تأثیر آن در منابع درآمدی سازمان اشاره کرد.

وی خدمت‌رسانی به موقع و با کیفیت به بیمه شدگان، تعامل با سازمان‌ها و شرکای سازمان را مهمترین اهداف این اداره کل عنوان کرد و افزود: مشتری مداری و رضایت مراجعین از سازمان تامین اجتماعی برای ما اصل و تمام جهت گیری‌ها بر همین اساس انجام می گیرد چرا که صاحبان اصلی این سازمان شرکای اجتماعی اعم از بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران هستند.

قریشی با اشاره به نقش تأمین اجتماعی به عنوان بزرگ ترین سازمان بیمه‌ای کشور گفت: تأمین اجتماعی یک سازمان بین نسلی و حق الناس است که درحال حاضر بالغ بر ۴۳ میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داده و بقا و حیات آن مستقیما با سرنوشت وزندگی نیمی از جمعیت کشور گره خورده است.

در این دیدار نماینده ولی فقیه نیز ضمن تاکید بر رعایت تکریم ارباب رجوع و ابراز رضایت از اقدامات تامین اجتماعی در استان، از خدمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان این سازمان در خدمات‌رسانی به مردم تقدیر کرد و افزود: تامین اجتماعی استان بیشترین رضایتمندی را در مردم ایجاد کرده و حتی یک اعتراض به این دفتر ارائه نشده است.

پورذهبی اظهار امیدواری کرد که در سایه تعامل و همدلی بیشتر با شرکای اجتمای و بیمه شدگان تحت پوشش، شاهد دستیابی به اهداف ایده‌آل و ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی باشیم.

وی ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان این سازمان در خدمات رسانی به مردم با تاکید بر اجرای سریع خدمات غیرحضوری با هدف تسریع در ارائه خدمات به مخاطبین که عمدتا از اقشار آسیب پذیر هستند، گفت: آرامش و آسایش بیمه شدگان ،کارفرمایان و مستمری بگیران در گرو تلاش مطلوب کارکنان تامین اجتماعی است.

کد خبر: 72383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =