بازدید مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان از شرکت کشت و صنعت مکران

مدیرکل تأمین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان در راستای حمایت از رونق تولید از شرکت کشت و صنعت مکران بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان، همزمان با آغاز هفته تأمین اجتماعی، محمد خیاطی، مدیر کل تامین اجتماعی استان به همراه رئیس شعبه کنارک و رئیس اداره بازرسی دفاتر قانونی اداره کل استان از شرکت کشت و صنعت مکران بازدید کرد.

شرکت کشت و صنعت مکران به‌عنوان یکی از کارگاه‌های برگزیده سال ۱۴۰۲ از منظر معیارهای کارفرمای نمونه در تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان شناخته شد. این شرکت یکی شرکت‌های زیر مجموعه گروه باختر باهدف ایجاد یک واحد دانش‌بنیان کشاورزی و شیلاتی با رویکرد ایجاد زنجیره ارزش هر یک از آنها تاسیس شده است.

سواحل دشت تنگ و اراضی بالادست منطقه گوردیم شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان منطقه مکران، محل اجرای طرح و پروژه‌های این شرکت است، با اجرای پروژه‌های این شرکت و بهره‌برداری کامل از این شرکت، ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور و افزایش توان صادراتی محصولات شیلاتی کشور، موجب ابجاد بیش از چهار هزار فرصت شغلی در منطقه خواهد شد.

در این بازدید که در راستای حمایت از رونق تولید صورت پذیرفت، خیاطی از فعالیت‌های این شرکت در زمینه کشاورزی، پرورش میگو و سایر طرح‌های شرکت دیدن و از نزدیک با کارگران گفتگو کرد.

کد خبر: 72314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =