یادداشت علی موسوی مدنی به مناسبت هفته تامین اجتماعی

علی موسوی مدنی، مدیرکل تامین اجتماعی قم به مناسبت هفته تامین اجتماعی، یادداشتی منتشر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی قم، متن یادداشت علی موسوی مدنی به شرح زیر است:

در سالی که از سوی رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده، سازمان تامین اجتماعی تلاش جدی‌تری برای اجرائی کردن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه تامین اجتماعی را در دستور کار قرار داده است.

اینک سازمان تامین اجتماعی در آستانه ۷۱ سالگی تاسیس خود قرار گرفته و هم اکنون مهمترین متولی بخش بیمه‌های اجتماعی- درمانی با تحت پوشش قرار گرفتن بیش از ۴۵ میلیون نفر از جمعیت کشور می‌باشد که نقش اثربخش و تعیین‌کننده‌ای در توسعه عدالت اجتماعی دارد.

این سازمان به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی توانسته است با اتکا بر سرمایه بیمه‌شدگان و فعالیت اقتصادی مطلوب؛ نقش مهمی در جامعه با کارکرد برطرف نمودن دغدغه‌ها و ایجاد رفاه برای بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان در شرایط سخت اقتصادی ایفا نماید.

به رغم چالش‌ها و مشکلات عدیده اقتصادی؛ سازمان تامین اجتماعی با تغییرات بنیادی که ضرورت آن از سالها بیش حس می‌شد را طی سه سال گذشته و در دولت شهید جمهور حضرت آیت الله رییسی رحمت الله علیه شاهد بودیم که از جمله می‌توان به اجرای توسعه خدمات الکترونیک و هوشمند، تلاش برای رد دیون دولت، سطح‌بندی خدمات درمانی، درمان رایگان، توسعه سامانه ارتباطی ۱۴۲۰، بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان در جهت حفظ اشتغال، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و وصول بودجه مصوب با تلاش‌های کلیه کارکنان سازمان اشاره نمود.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی از مسئولان و کلیه کارکنانی که با تمام جدیت برای بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان تلاش مضاعف دارند و از هیچ کوششی در جهت آرامش و آسایش آنها دریغ نمی‌کنند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

جا دارد از شرکای محترم اجتماعی نیز به ویژه بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز نیز که همواره سازمان تامین اجتماعی را جهت نیل به اهداف آن یاری می‌کنند، سپاسگزاری نمایم.

کد خبر: 72205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =