تجدید میثاق کارکنان تامین‌اجتماعی هرمزگان با آرمان‌های شهدا

به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی، مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان به همراه مدیر درمان و جمعی از کارکنان این سازمان در استان با حضور در گلزار شهدای بندرعباس، مزار این شهیدان را غبارروبی کرده و با اهدای شاخه گل، به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان هرمزگان، عباس اکبری، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان با بیان اینکه شهدا با از جان‌گذشتگی باعث شدند ما امروز در آرامش زندگی کنیم گفت: شهدا حق زیادی بر ما دارند و باید تلاش کنیم با ادامه دادن راه آنها، این حق را ادا کنیم.

وی بیان کرد: شهدا با نثار جان خود، درخت این انقلاب را آبیاری کرده و باعث شدند درخت نوپای انقلاب رشد کند و اکنون به این جایگاه برسد. اگر کشور ما امروز در جهان به این قدرت و اقتدار رسیده‌است، به دلیل رشادت‌های رزمندگان و شهدایی است که با اهدای جان خود، عزت و اقتدار را به کشور دادند.

اکبری افزود: شهدا افرادی هستند که در راه خدا به شهادت رسیدند و افرادی که عهد خود را تغییر ندادند و در این راه منتظر شهادت بودند. وقتی بحث از شهادت و از جان گذشتگی می شود مذهب، ‌ملیت،‌ نژاد و رنگ هیچ کدام معنا ندارد و شهدا برای تمامی افراد قابل احترام هستند.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان یادآور شد: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است. راه عزتمند شهدا، راه با اقتدار و صلابتی است که دشمن از هیبت و شکوه آن همیشه در ترس و واهمه است.

وی ادامه‌داد: شهدا با سلحشوری، فداکاری و جانفشانی هشت سال جانانه در برابر دشمنان ایستادند و از دین و وطن دفاع و جان خود را در این راه تقدیم ذات کبریایی حق کردند.

اکبری گفت: شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، سلامت و امنیت با تقدیم جان خود سعی کردند تا برای این مرز و بوم و مردم آزاده ایران شرافت همیشگی به ارمغان آورند که نام و یاد آنها را در هر دوره و مقطع زمانی و مناسبتی پاس می‌داریم.

وی بیان کرد:حوزه کاری تامین‌اجتماعی بسیار گسترده و این نهاد با بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران در ارتباط است و باید تلاش کنیم خدمات خوبی به آنها ارائه دهیم و از شهدا می‌خواهیم که ما را در این راه یاری کنند.

در پایان مراسم، مدیران و کارکنان سازمان تامین‌اجتماعی در هرمزگان با اهداء شاخه گل و نثار فاتحه بر مزار شهداء با آنها تجدید میثاق کردند.

کد خبر: 72204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =