تقدیر از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام در برگزاری میزهای خدمت

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید سلیمی ادارات کل استان ایلام گفت: خدمات جهادی مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام در حوزه‌های مختلف همچون برگزاری میزهای خدمت، اردوهای بسیج جامعه پزشکی، دیدارها و برپایی مرکز درمانی اربعین در سال ۱۴۰۲ قابل تقدیر است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام، سرهنگ رئیسی در دیدار با هادی صبور ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام بخاطر همکاری با پایگاه مقاومت کمیل این مدیریت تشکر کرد.

وی گفت: خدمات سال گذشته مدیریت درمان تامین اجتماعی در حوزه برگزاری میزهای خدمت، اردوهای بسیج جامعه پزشکی، دیدارها و برپایی مرکز درمانی اربعین در سال ۱۴۰۲ که به نحوه احسن فعالیت داشتند قابل تقدیر است .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید سلیمی ادارات کل استان ایلام همچنین ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم استان در پای صندوق‌های رای بیان کرد: ما هم به این انتخاب مردم تبریک می‌گوییم آنچه که دولت را یاری مییکند تیم‌های اقتصادی استان است که ببینم چقدر با آنها هماهنگ هستند .

وی با اشاره به اینکه نقایصی که موجود است باید با وحدت و همدلی مردم برطرف شود، یادآور شد: باید توجه داشت با نگاهی فراتر از همکاری می‌توان بسیاری از مشکلات مردم را حل کرد .

در پایان نیز با اهدا لوح‌ به پاس برگزاری اردوهای جهادی از هادی صبور، مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام و صادق حمیدی، فرمانده پایگاه بسیج مدیریت درمان تقدیر و تشکر شد.

کد خبر: 72200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =