برگزاری شورای راهبردی تامین اجتماعی در ستاد مدیریت درمان استان همدان

شورای راهبردی تامین اجتماعی با حضور اعضای کانون‌های کارفرمایی، کارگری، بازنشستگی و نمایندگان شرکای اجتماعی در ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان همدان، چهارمین جلسه شورای راهبردی شرکای اجتماعی با حضور اعضای کانون‌های کارفرمایی، کارگری، بازنشستگی و نمایندگان شرکای اجتماعی در ستاد مدیریت درمان استان با دستور کار بررسی پیشنهادات رسیده به دبیرخانه شورا و مسائل و مشکلات حوزه درمانی برگزار شد.

در این جلسه که موضوعات متعدد درمانی و بیمه‌ای تامین اجتماعی استان مطرح شد در ابتدا مدیران بیمه‌ای و درمانی گزارش کاملی از وضعیت بیمه‌ای استان ارائه و در ادامه نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و شرکای اجتماعی مواردی درباره حوزه‌های بیمه‌ای ودرمانی را مطرح کردند.

این جلسه که به مناسبت گرامی داشت هفته تامین اجتماعی برگزار شد چهارمین جلسه شورای راهبردی بود که با توجه به برنامه‌ریزی های انجام شده و تصمیمات جلسه قبل مقرر شد درستاد مدیریت درمان استان با موضوعات درمانی مطرح و برگزار شود.

با توجه به مسائل مطرح شده مصوباتی به تصویب رسید که در صورت تعریف در حوزه اختیارات استانی در واحدهای بیمه‌ای و درمانی پیگیری و اقدام و درصورتی که موارد مطرح شده در خارج از حوزه اختیارات استانی باشد به سازمان منعکس می‌شود.

کد خبر: 72146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =