تجلیل مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان از عوامل اجرایی جشن رشدینو

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان ضمن تجلیل از عوامل اجرایی جشن رشدینو گفت: شادکردن کار آسانی نیست؛ کارکنان سازمان تامین اجتماعی برای کارهای بزرگ پتانسیل خوبی دارند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، مؤید، رئیس اداره روابط عمومی ضمن تشکر از حمایت مدیر درمان و معاون توسعه و پشتیبانی و دست اندرکاران مجموعه در اجرای جشن رشدینو به تفصیل جزئیات برگزاری جشن را به سمع و نظر حاضرین رساندند.

مؤید گفت: در باره زمان و مکان برگزاری جشن، محتوای برنامه، نحوه ثبت نام، نظم برنامه و پذیرایی، هماهنگی با نقلیه، اسکان مدعوین با همکاری مسئولین و پشتیبانی دست اندکاران با همدلی و کارتیمی و تعهد انجام شد که جای قدردانی دارد.

محمد رجالی، ضمن تقدیر و تشکر از دست اندکاران اجرای جشن رشدینو گفت: شادکردن کارآسانی نیست و کارکنان سازمان تامین اجتماعی برای کارهای بزرگ پتانسیل خوبی دارند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان ادامه داد: خوشبختانه در اجرای مراسم بزرگ با بیش از سه هزار نفر شرکت کننده اجرای این جشن ابرومندانه و با ۹۰ درصد رضایت نظرسنجی برگزار شد که نشان دهنده رضایت بالایی می باشد.

رجالی اضافه کرد: جهت افزایش روحیه و خلقیات کارکنان با توجه به حجم کار زیاد، برخورد با مراجعین و بیماران و ... برای اجرای بیشتر این گونه برنامه‌ها همت کنید.

آیتی، معاون توسعه و پشتیبانی نیز گفت: انسان موجودی پویاست و خانواده نیز در روحیه کارکنان نقش موثری دارد و خوشبختانه همچنان احساس رضایت در خانواده سازمان تامین اجتماعی مشهوداست که با توجه به تقسیم‌بندی امور محوله، همدلی و مسئولیت‌پذیری مجموعه نتایج نظرسنجی و خروجی برنامه جشن خوشایند بود لذا جهت تقویت روحیه کارکنان و خانواده آنها نسبت به اجرای بیشتر این گونه برنامه‌ها تلاش کنید.

کد خبر: 72145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =