به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین، بشیر عمرانی هرزند، مدیرکل نامنویسی و حسابهای انفرادی هدف از برپائی این نشست را چگونگی استفاده از پرونده الکترونیک در هیاتهای تجدید نظر تشخیص مطالبات، شناسهگذاری اسناد جدید الورود و بازبینی و ارزیابی عملکرد شعب تابعه در باره نحوه اجرای طرح مذکور عنوان کرد.
وی ضمن تقدیر از میزبانی استان در برپائی بهینه کارگاه آموزشی مذکور، ضمن اشاره بر قدمت دیرینه سازمان تامین اجتماعی گفت: بولتنها، نامه ها و مستندات موجود در سازمانی به عظمت تامین اجتماعی میراث مکتوب سازمان بوده و میراث دیجیتال آن چیزی است که امروز با آن زندگی می کنیم و آن چیزی که به نسل های بعدی انتقال خواهیم داد.
مدیرکل نامنویسی و حسابهای انفرادی آزادسازی فضای اداری، تحقق تامین الکترونیک، ایجاد پایگاه متمرکز دادهها، کاهش هزینههای اداری و اخذ رضایت حداکثری مخاطبان را از نتایج اجرای الکترونیکی پروندههای بیمهشدگان و مطالباتی سازمان برشمرد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین به تحت پوشش داشتن ۶۹ درصدی جمعیت استان صنعتی و کارگرنشین قزوین اشاره کرد و گفت: تامین اجتماعی استان با ارائه تعهدات و خدمات بیمهای به ۸۸۶ هزار نفر از جمعیت استان، حدود ۹۵ هزار مستمریبگیر و ۳۸۰۰ نفر مقرریبگیر بیمه بیکاری با پرداختی ماهانه ۱۱۴۰ میلیارد تومان به مستمریبگیران استانی، با بدهی ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برخی کارفرمایان روبروست و این تلاش حداکثری همکاران را با برنامهریزی های لازم و برپائی کمیتههای وصول و پیگیری بجد مصوبات میطلبد.
حمید کوزهگرها کمبود نیروی کار و بکارگیری اتباع بیگانه را از جمله معضلات صنعت و اقتصاد برشمرد و افزود: نتیجه این اتفاق تاثیرات منفی بر اقتصاد و تولید ملی بوده و خواهد بود و امید است با اتخاذ تدابیر لازم معضلات مرتفع و چالشهای احتمالی به وجود نیاید.
در این همایش سوالات روسای ادارات وصول حق بیمه و دیگر همکاران مرتبط با اسکن پروندههای الکترونیک توسط مدیرکل نامنویسی و حسابهای انفرادی و کارشناسان مرتبط در حوزه معاونت بیمهای سازمان با راهکارهای لازم ارائه شد.
نظر شما