تجلیل از ۱۲۸ نفر از بازنشستگان و خانواده کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی البرز

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، طی مراسمی از ۹۴ نفر از بازنشستگانی که در یکسال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل شدند، ۲۴ نفر از خانواده کارکنان ازدواج کرده و یا صاحب فرزند شده و ۱۰ نفر از کارکنان نمونه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز تجلیل بعمل آمد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، در ابتدای این مراسم داریوش طاهرخانی، با ‌ قدردانی از سال‌ها تلاش و خدمات بازنشستگان گفت: پوشیدن جامه بازنشستگی افتخار بزرگی است که نصیب شما همکاران شده است و تکریم و قدردانی از زحمات و خدمات شما و خانواده‌هایتان کمترین کار است .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود: امیدوارم ارتباط مستمری با عزیزان بازنشسته داشته باشیم و بتوانیم از دستاوردها، تجربیات و دانش شما در مسیر خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان بهره ببریم .

طاهرخانی همچنین با قدردانی از زحمات و خدمات کارکنان بیان کرد: خدماتی که به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود مرهون زحمات تمامی کارکنان و همراهی، پشتیبانی و سعه صدر خانواده‌های محترم کارکنان است که موجب می‌شود تا بدون دغدغه خدمات با کیفیت و مطلوبی به بیمه‌شدگان ارائه شود و لازم می‌دانم از تک تک شما همکاران و خانواده‌های محترمتان تشکر و قدردانی کنم.

کد خبر: 72081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =