تجلیل از همکاران بازنشسته تامین اجتماعی استان کردستان

به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و اعیاد متبرک ماه ذی‌الحجه در مراسمی با حضور مسئولین استان کردستان، نمایندگان شرکای اجتماعی سازمان در استان و جمعی از همکاران و خانواده آنان از همکاران بازنشسته سال ۱۴۰۲ تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی کردستان، در این مراسم که با حضور استاندار و جمعی از مقامات استان برگزار شد، مدیرکل تامین اجتماعی استان، ضمن تبریک ایام و لیالی نورانی و اعیاد متبرک ماه ذی الحجه با اشاره به جایگاه و اهمیت احترام به بازنشستگان گفت: بازنشستگان افرادی هستند که گرانبهاترین روزهای خود را وقف خدمت به مردم کرده و در سخت‌ترین شرایط و با امکانات محدود همواره صادقانه در راه توسعه و خدمت به سازمان و میهن اسلامی گام نهاده‌اند.

صلاح قریشی، تکریم، حفظ حرمت و عزت بازنشستگان را یک ارزش در فرهنگ غنی ایرانی اسلامی عنوان کرد و بر ضرورت بسط و گسترش چنین ارزشی در جامعه اشاره و ضمن تبریک به همکارانی که به ‌افتخار بازنشستگی نائل آمدند از خدمات ایشان تجلیل و بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی در مسیر پیشرفت خود مدیون تلاش‌ها و فعالیت‌های کارکنان خدوم خود است.

وی اجرای برنامه‌های متنوع و مطلوب حوزه فرهنگی و اجتماعی با رویکرد خانواده‌ محوری برای همکاران و خانواده آنان و تکریم بازنشستگان را از اقدامات ارزنده سازمان دانست و افزود: بازنشستگان افرادی هستند که سالیان متمادی در عرصه‌های مختلف تلاش کرده و عمر گرانمایه خود را در راه تامین معاش برای خانواده صرف کرده‌اند؛ در واقع اگر امروز آرامش و امنیت اجتماعی بر سازمان و کشور حاکم است، مرهون تلاش بی‌دریغ، پشتکار، جدیت و سخت‌کوشی بازنشستگان بوده و همه ما باید پاسدار زحمات و اندوخته‌های این قشر باشیم.

در ادامه استاندار کردستان با بیان اینکه نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه یک سازمان است گفت: کارکنان بازنشسته که دارای تجربه‌های گران سنگ کاری هستند، از ارزشمندترین سرمایه های هر سازمان هستند. پرداختن به موضوع بازنشستگی و بررسی راه های حل مشکلات این عزیزان در واقع به نوعی تکریم این بزرگواران در خانواده و اجتماع و ترسیم چشم‌اندازی روشن، امیدوارکننده و عزت‌مندانه برای جامعه شاغلین است، که می‌طلبد دستگاه‌های مختلف نسبت به این مسئله عنایت ویژه داشته باشند.

زارعی کوشا گفت: در نگرش متعالی اسلام بزرگداشت و تکریم و احترام انسان‌هایی که سالیانی را به خدمت مشغول بوده و به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند بسیار تاکید شده است.

در پایان از همکاران بازنشسته و همچنین همکاران سادات تامین اجتماعی استان با اهدا لوح و شاخه گل تقدیر شد.

کد خبر: 72079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =