تامین اجتماعی همواره پشتیبان، کارمندان بازنشسته خود است

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت:بازنشستگان عزیز نباید احساس کنند که فراموش شده‌اند، بلکه باید بدانند که سازمان همواره پشتیبان آن‌هاست.

به گزارش «آتیه آنلاین»، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در مراسم تکریم و تجلیل از بازنشستگان اداره کل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ گفت:اگر ما در این سازمان حضور داریم، به لطف همکاری و تلاش همه همکاران است، به ویژه آن‌هایی که پس از سال‌ها تلاش و زحمت به مقام بازنشستگی رسیده‌اند.

وی افزود:بنده شخصاً معتقدم که همکارانی که بازنشسته می‌شوند، همچنان می‌توان از تجربیات و دانش آن‌ها بهره‌مند شد. به همین دلیل، احترام گذاشتن به همکاران بازنشسته بسیار مهم است و نباید فراموش شود.

اسفندیاری اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی در طول این مدت، تلاش کرده تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، هم به خانواده‌های همکاران و هم بازنشستگان عزیز توجه کند. در این راستا، برنامه‌های متعددی همچون مسابقات ورزشی و فرهنگی برگزار شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: ما در معاونت، تلاش کرده‌ایم که همواره در خدمت بازنشستگان عزیز باشیم و مشکلات و درخواست‌های آن‌ها را پیگیری کنیم. بازنشستگان عزیز نباید احساس کنند که فراموش شده‌اند، بلکه باید بدانند که سازمان همواره پشتیبان آن‌هاست.

گفتنی است، در این مراسم از ۶۰ نفر از بازنشستگان اداره کل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ در سال ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 72040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =