پیام تبریک مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان به مناسبت روز خانواده

مدیرکل تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان طی پیامی به مناسبت۲۵ ذی الحجة، روز خانواده و تکریم بازنشستگان را تبریک گفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان، محمد خیاطی، به مناسبت ۲۵ ذی الحجة روز خانواده و تکریم بازنشستگان را تبریک گفت.متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

براساس آموزه‌های دین مبین اسلام، سلامت اجتماعی و صلابت هر جامعه‌ای مرهون وجود خانواده‌های سالم و با تقواست و در این میان آنچه که بیش از همه در توصیه‌های قرآنی و سخنان گهربار ائمه معصومین سفارش موکد به آن شده جایگاه نهاد خانواده و رعایت تکریم و حفظ حرمت سالمندان و خردمندان به عنوان بزرگان خانواده و اجتماع است.

از این رو همگام با فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و در راستای ارج نهادن به مقام والای سالمندان و بازنشستگان، فرارسیدن ۲۵ ذی الحجه که به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است که مصادف با شان نزول سوره هل اتی (انسان) می‌باشد را گرامی می داریم و در این مناسبت ارزشمند، قدردان تلاش و مجاهدت های عزیزان بازنشسته، هستیم.

این روز فرصت مهمی است تا با بهره‌ گیری از فرهنگ و خلق و خوی ائمه اطهــار(ع)، ضمــــــن ارج نهـــــادن بـــه سال‌ها تلاش و زحمـــــات بی‌شائبه و تجارب گران بهای بازنشستگان عزیز، به جایگاه خانواده به عنوان مؤثرترین نهاد اجتماعی در سعادت بشری، ادای احترام گردد.

اینجانب ضمن تبریک این روز به خانواده بزرگ بازنشستگان تامین اجتماعی به ویژه افرادی که اخیرا به کسوت بازنشستگی نائل آمده‌اند، سعادتمندی، سرافرازی و سلامتی این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم انشالله جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده شما عزیزان بهره مند شود.

محمد خیاطی

مدیر کل تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان

کد خبر: 71962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =